środa, 2 grudnia 2015

Haftowana sówka


Sówki są jednymi z wielu zwierzątek, które zdobią pokój mojej córeczki, dlatego nie mogło ich też zabraknąć w formie haftu. Całość, wykonana w ulubionych kolorach Mai, została umieszczona w białej ramce. 





Hafty krzyżykowe idealnie nadają się do oprawienia i są świetną ozdobą. Taką ramkę można postawić (bądź powiesić) w pokoju dziecka ale równie dobrze wygląda w salonie. 






Wiem też, że taki drobiazg jest wspaniałym prezentem. Sami podarowaliśmy go dziadkom, którzy bardzo się ucieszyli i postawili na honorowym miejscu, zaraz obok zdjęć rodzinnych. 



W związku ze zbliżającymi się świętami, może ktoś zainspiruję się do stworzenia czegoś własnoręcznie i od serca. Na tak mała ramkę (10 x 15) nie potrzeba dużej ilości muliny ani kanwy a wzory są powszechnie dostępne w internecie np. tu


Miłego wyszywania :)



4 komentarze:

  1. Piękna, super kolorki i podziwiam za wytrwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sówka bardzo ładna ja to bym zaraz doszyła do niej datę urodzin i była by metryczka :) moja córcia ma już 4 latka i cały czas się mobilizuje i szukam wzorku na metryczkę, żeby jej zrobić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszywałam inną, mniejszą sówke dla synka koleżanki i wtedy dodałam datę urodzenia. Ta jest dosyć duża ale może jakąś metryczkę jej jeszcze wyszyje :)

      Usuń