piątek, 15 stycznia 2016

Szyszka w roli głównej

Kiedy przeczytałam na blogu Art- Piaskownicy o szyszkowym wyzwaniu miałam całą masę pomysłów. Z czasem jednak doszłam do wniosku, że robienie kolejnej dekoracji świątecznej jest mi nie na rękę. Nie lubię robić rzeczy zbędnych, a kolejny stroik nie był mi potrzebny, tak samo jak choinkowe zawieszki. Dlatego postanowiłam odpuścić to wyzwanie i skupić sie na Kolorach Grudnia i wydziergać zakładkę :) 

Szyszki jednak dalej leżały w worku i nie dawały mi o sobie zapomnieć. Dekoracje z szyszek większości kojarzą się ze świętami, zimą i jesienią. Dlatego chciałam zrobić coś, co mogłoby służyć mi cały rok. 




Stroiki z szyszek są piękne, naturalne i baaardzo klimatyczne. Mój stroik jest jak najbardziej wesoły a kolorystyka jest już iście wiosenna. Każdą szyszkę pokryłam warstwą farby i zaaranżowałam w koło białej świecy.







Z racji tego, że wyzwanie szyszkowe w Art- Piaskownicy  nadal jest aktualne, postanowiłam zgłosić moj stroik :)





Dodaj napis

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz