sobota, 30 stycznia 2016

Walentynkowy obraz

Walentynki zbliżają się do nas wielkimi krokami, dlatego już czas najwyższy aby pomyśleć o prezentach i ozdobach do naszych domów. Udało mi się zrobić piękny obrazek przestrzenny, który nie tylko jest prezentem zrobionym własnoręcznie, ale również ozdobą naszego salonu. 






Obrazek powstał z bibułkowych róż przyklejonych na kartonie w kształcie serca a nastepnie umieszczony w ramce :)


 Jest to niezwykle efektowna ozdoba, która sprawdzi się jako walentynkowy akcent w każdym domu. Jej wykonanie zajęło mi zaledwie kilkadziesiąt minut a zarazem nie wymagało ode mnie kupowania niczego, gdyż wszystkie materiały posiadałam juz w domu.




14 komentarzy:

  1. Cudny obrazek. Dziekuje za przyłączenie się do naszej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na prezent. Dziękuje za udział w naszym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna dekoracja i do tego niebanalna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalna praca. Bardzo mi się podoba. Piękne różyczki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny. Piekny akcent kolorystyczny w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyszło - połaczenie dwóch motywów walentynkowych,
    takie 2w1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieki, mojej rodzince tez przypadlo do gustu to polaczenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca :) Chyba podkradnę pomysł na następne urodziny mojej Babci, która uwielbia róże i obrazki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :) Robi się naprawdę szybko i pięknie wygląda:)

      Usuń