czwartek, 7 stycznia 2016

Tulipanki na śniegu

 W naszym domu zapotrzebowanie na zakładki do książek jest ogromne. Każde z nas czyta ich po kilka na raz a z racji tego, że zakładki (szczególnie szydełkowe) robi się bardzo szybko postanowiłam stworzyć coś, jeszcze w klimacie zimy, lecz już z nutką wiosny :)

Tym razem zakładka jest dużego formatu i idealnie pasuje do wszelkich książek o rozmiarze A4. Moja córka już zapowiedziała, że posłuży jej ona do zaznaczania ulubionych baśni. 



Ten wdzięczny wzorek tulipanków na śniegu dostępny jest tu. Ja wykorzystałam go do zrobienia zakładki, ale schemat jest uniwersalny i można z niego wyczarować inne, piękne przydasie :)


Do wydziergania tej zakładki użyłam trzech kolorów kordonka: białego, czerwonego oraz zielonego. Dlatego, też chcę zgłosić moja zakładeczkę na wyzwanie w Art-Piaskownicy Kolory Grudnia




2 komentarze:

  1. Kocham zakładki, a ta urzeka delikatnością. I idealnie pasuje do naszego wyzwania. Dziękujemy za udział w zabawie. Zespół Art Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń